Silap Beli

Nugget Tempura. Penah dengar tak? Kalau yang biasa makan makanan jepon maybe tau la Tempura tu ape. Tak silap aku tempura ni makanan macam udang, sotong, ayam yang di goreng ngan tepong. Betol ke? Aku pon tak tau. Yang aku tau nugget tempura memang sedap dimakan sambil cecah cili sos then perot aku pon kenyang.

Ni lah contoh nugget tempura.

Aku capai henpon teros kol bapak aku mintak beli menda alah ni. Punya la excited nak makan. Tak sabar-sabar aku nak tunggu bapak aku balik.

Sekali bapak aku boleh beli Nugget cap XX. Ntah hape jenama nugget pon aku tak tau. Aku order lain kot. Aku tanya pasaipa beli yang ni.?

 "Laa ni la dia nugget kau nak kan? Nugget TERMURAH." Jawab bapak aku spontan.

Adehh!

2 comments:

nurul ashikin said...

len kali beli sendiri

retop hataf said...

malas. takde duit sebenarnya. lagipon tu kan tugas bapa. haha

Post a Comment