Kene lagi

Hari ni dah memang nawaitu aku nak bangun lambat. Aku tak kira. Kalau ada bom meletop sebelah aku pon aku tetap taknak bangun.

Tu suma nawaitu je. Kalau dah bapak aku kejut memang aku bangun je la. Aku kan anak mithali. haha

Biasa nya aku akan bangun tido dalam pukul 12tghari macam tu. Maklum la dah takde pape nak buat. Bangun awal pon tak guna. Tapi ntah kenapa one day tu mimpi indah aku diganggu seawal pagi. Dah la time tu aku ngah mimpi Kristen Stewart. Ingat senang ke Kristen nak mimpi aku! Eh, silap lak! aku nak mimpi Kristen. Susah bro susah. Aku baru je nak klimaks dah kene kejut.

Aku ngan muka tak puas hati bangun la dari tido. Serius aku still tak puas hati. Kristen Stewart kot!

"Ayah ingat nak bubuh nama kau kat peraduan ni la. Anjuran Telekom." Kata ayah aku mulakan perbualan.

Aku ngan separuh mamai campur perasaan tak puas hati. "Peraduan ape Ayah?"

"Ayah rasa kau boleh menang peraduan ni."

"Peraduan ape? Bagi la tau."

"Peraduan tido paling lama." jawab ayah aku sambil berlalu pergi.

Mata aku merenung tajam dekat ayah aku. Dalam hati aku tuhan je yang tau.

2 comments:

Double "O" said...

bapak ko best.. ko tu yang mangkuk.. Xberguna... Anak xkenang budi.. Setan!! saje je nak emo kat cni.. huahahha

nurul ashikin said...

hahahaha... ayah ko pandai buat lawak

Post a Comment